fredag den 8. februar 2013

fastelavn er mit navn

Så blev det tid til at vise kostumerne frem....
I dag var Valdemar og Alma til fastelavn i daginstitutionen sammen med farmor Nina og jeg. Både Valdemars og Almas kostume var til stor fornøjelse for både voksne og børn. Alma er klædt ud som næbdyret Perry fra Disney tegnefilmen Phineas og Ferb, og Valdemar er hvad man vist nok kan kalde en fuldvoksen hane.

Almas kostume er et stof og stil mønster, som jeg har tilrettet. Men næste gang tror jeg, jeg laver et fra bunden, da der var nogle fejl i mønsteret. Heldigvis fik de ikke betydning for slutresultatet, da jeg opdagede dem i tide. Valdemars slap jeg let og elefant hen over. hanville gerne være en hane, og da de var ved at lave fastelavnskostumer i skolepraktikken og en af mine medstuderende lavede en hane i hans størrelse... Ja så tog jeg det nemme valg og købte den. Men den er da også for sej, og han elsker den så meget.

På søndag skal de have dem på endnu en gang til fastelavnsfest i boligforeningen, og mon ikke det bliver til en gang klæd ud igen på mandag.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar