søndag den 27. januar 2013

Hyggelig søndag på Aros

I dag agerede min far babysitter for Alma og Valdemar, mens jeg sammen med min faster, mor, søster og Nikolai var inde og se Edvard Munck udstillingen.
Jeg siger bare wauw, den var helt fantastisk, og han var meget mere aldsig i udtrykket, end jeg havde regnet med. Det eneste problem var, at vi kun havde reserveret en halv time, og det er næsten for lidt, hvis man gerne vil læse det der står ved malerierne og også fordybe sig en smule. Måske er det bare mig,  jeg er ikke den store kunstkender, men jeg elsker kunst. Derfor jeg har behov for lidt info når jeg står og kigger på værket.
Min faster er fra Fyn og havde taget turen hele vejen til Århus. Så derfor blev resten af Aros set igennem herunder også regnbuen inden turen gik hjem til os og en bid mad.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar