fredag den 27. januar 2012

Mit lettere forsinkede nytårsforsæt

Da Valdemar var knap 1 år gammel tog jeg et sykursus, så jeg kunne blive bedre til at sy. Jeg havde på daværende tidspunkt knap nok rørt en symaskine siden symaskinekørekortet i 5. klasse. Jeg blev helt hooked, og elsker idag at sy, designe og konstruere tøj og tilbehør. 

Nu er jeg så blevet opsat at lære at hækle, mens jeg er på barsel. Min skønne og kreative moster har forsynet mig med en stor tyk hæklenål og lidt vejledning, så nu skal jeg på jagt efter en passende opskrift og garn til en hæklenål størrelse 9. 

Jeg har p.t. (foruden lær at hækleprojektet) en række projekter, jeg skal have af vejen. Du vil kunne følge med i dem her på bloggen. De er som følgende:

  • Lær at hækle på barsel - find et begynder projekt
  • Lav fotoalbum for 2011.
  • Sy ringslynge til Alma.
  • Lav fastelavnskostume til Valdemar
  • Lav t-shirt til mor
  • Istandsætte Almas dukkevogn
  • Sy puder til sofa
  • Male møbler på Valdemars værelse- bænken er lavet.
  • Indrette ny syrum i soveværelse
  • Broder navn og dato på  Almas dåbskjole

Ingen kommentarer:

Send en kommentar